Erdély címererdély ma logó
július 24. hétfő | Kinga, Kincső napja |
m.erdely.ma
1 EURO: 4,5737 RON | 100 HUF: 1,4988 RON | több
2017.07.14. | 18:26 Levélféle a Transindex újdonsült főszerkesztőjéhez

2941 41

Kedves Kulcsár Árpád! A Székely Hírmondót szerkesztők, újságírók állítják elő, akik keményen megdolgoznak, nem ritkán áldozatot hoznak szellemi függetlenségük megőrzéséért, ami egy kisebbségi sajtóorgánum részéről nem egyszerű feladat.

Éppen ezért ijesztő tájékozatlanságra és rosszindulatra vall közvetve eltartott bértollnokoknak nevezni bennünket, az antiszemitizmus vádjáról nem is beszélve.

Márpedig Ön – Nálunk is állami finanszírozott a magyar gyűlöletbeszéd alcím alatt – a következő mondatokkal zárta Székely apokalipszis, most című terjedelmes eszmefuttatását: „a Hargita Népe megyei finanszírozású, ahogyan a Székely Hírmondó is. Ez az a lap, ahol Czegő Zoltán évek óta háborítatlanul zsidózik. És ez láthatóan nem kínos senki számára.”

Ezen állítással szemben engem például fölöttébb zavarna, ha valaki háborítatlanul „zsidózna”. Csakhogy az utóbbi három esztendőben (tovább nem volt türelmem kutakodni az archívumban) ilyennek nyomát sem találtam Czegő Zoltán nálunk megjelent írásaiban – remélhetőleg nem számít annak, ha egy-két alkalommal utalást tett George Soros vagy Tom Lantos zsidó származására.

Annál is inkább nem, mert a román hírtévékben rendszeresen „magyar származásúnak” mondják őket, ami megtévesztő. Ugye ez nem meríti ki a „zsidózás” fogalmát? Magyarország svájci nagykövetét sem hallottam még tiltakozni székely gyökerei felemlegetése miatt.

Ami pedig a „finanszírozást” illeti (és most hadd ne firtassuk az „állami” és „megyei” közti igen lényeges különbséget), szeretném leszögezni: a Székely Hírmondót – az olvasókon és a hirdetőkön kívül – az égvilágon senki nem „pénzeli” sem a megyéből, sem „államilag”. Támogatást is egyedül a Communitas Alapítványtól kap, persze, jóval kevesebbet, mint a Transindex. És ez láthatóan nem kínos senki számára.

Ps. A fenti, válasznak szánt állásfoglalásomat a Transindex mindmáig nem hozta le. Ehelyett az inkriminált cikk ránk vonatkozó részét utólag ködösen átfogalmazták, főmunkatársunkra pedig nemes egyszerűséggel „rasszista, antiszemita, gyűlöletkeltő” jelzőket akasztottak. Ennek ellenére mi soha nem vetemednénk arra, hogy a portált Transzsindexnek, alkalmazottjait pedig Soros-bérenceknek nevezzük.

Kocsis Károly / Székely Hírmondó


Csiripelés Twitterre

Még írhat karaktert.
Név:

Mennyi három + hét ?



Tóducz írta (2017.07.19. 18:01:02)
Kedves Salamon úr, mintha a Bibliából tetszett volna jönni, s beszélni az SZDSZ-ről. Ezek soha se szívódnak fel, s alá se merűlnek, mindig átalakulnak. Ezek már mindenek voltak: betőrők, gyilkosok, embermentők, jótékonykodók, rosszénykodók, stb.

Salamon írta (2017.07.19. 16:31:58)
Ahh sehova sem szivodott a szadesz, alamerult. Ott parkolnak kadereik, hivei a kozhivatalok, vezeto pozicioiban. Konyvtarak, leveltarak, fomunatarsai. De valahogy mindig olyan helyeken amit allam fizet direkt vagy indirekt. Neha multiknal is lehet talalni beloluk rendszerint a kozepvezetoi szinten - HR, marketing 'civil' kapcsolatok a fo csapasirany. Ma nehezebben megy, a haverok cegeinek nyomatni a kozbeszerzest (piaci ar * 10) mindenfele kamumegbizasokkal (PR tanacsadas konyvtarnak, leveltarnak - ne rohogjetek tenyleg ez ment) - na innen jon a 'maffiaallam" meg a diktatura c. opusz (erts - nem lophatnak szabadon).

Aki 30-as evei elejen-kozepen jar (a 2000-es evek elejen kozepen jart pl egyetemre) eleg korulneznie. Sok - sok ismeros arc, az azokbol az evekbol mar akkor is fura dolgokat beszeltek es akkor is szerettek a hok penzek korul legyeskedni...

Es persze az unokak - a Momentum, akik "ertik" a 21. szazadot.

Hiaba no kormanyok jonnek - mennek az szadesz orok...

Gaács Tibor írta (2017.07.19. 07:35:23)
Terez írta (2017.07.18. 23:44:13)
No, ebben van némi igaza, de gondolkozzunk!
1. Ezek az emb erek alkotják a Viktor belső ellenzékét. Mindamellett, egy kis liberalizálás szükséges, nem lehet mindenki MONOMÁNIÁS!
2. A FIGESz is úgy járt az idők folyamán, mint a Móricka kiskutyái. Vagyis, KINYÍLT A SZEME. Hát erre is legyünk tekintettel. És persze még sok mindenre. Az élet nem olyan egysíkú.

Terez írta (2017.07.18. 23:44:13)
Misztotfalusi a kep arnyaltabb mert a volt SZDSZ-nek egyresze felszivodott a volt liberalis FIDESZ-ben!

Tóducz írta (2017.07.18. 22:19:42)
Kedves MISZTÓTFALUSI ez a "hír" olyan öreg, hogy még a ceausescu korszakból tudtuk. A Cs.Gyimesi Éva, meg a BBTE-n oktató "magyarok" többsége, a magyar sajtóban dolgozók nagy része, már akkor közéjük tartozott.

MISZTÓTFALUSI írta (2017.07.18. 21:33:30)
Nemrég jött a hír (a PS-en, talán), hogy a zsidó szdsz kígyófészket csinált magának a Kincses Városban. Fizetheti G.Soros, de akár a vlachok állama is a SRI-n keresztül. De azt is sikerült kideríteni, hogy az USA-ban van valami ki/képző/pénzelő központjuk...Ez a Transindex!!! Hát ezért támadnak mindent, ami hitelesen magyar! Ordít a zsidóságuk!!! És persze, a magyargyűlöletük!!! Ezért lettek ide befogadva - anno!!! A rohadékok!!!

Hímes tojás írta (2017.07.17. 23:02:16)
Olvasó írta: ""Elképesztő, mennyire megfertőzte Soros "jótékonykodása" az erdélyieket (is)!"" --- Minden félrevezetésre törekvő beírás megérdemel néhány szót, így ez is. A tájékozatlan beíró "OLVASÓ" azt állítja az idézett mondatában, hogy George Soros JÓTÉKONYKODIK. De a valóságban az önzetlen jótékonykodás az időben előre haladva EGYRE KEVÉSBÉ, manapság pedig egyáltalán NEM JELLEMZI SOROST./!!!/ EZT ELFELEJTETTE JELEZNI AZ "OLVASÓ".
Soros manapság politikusokat, és politikai kampányokat finanszíroz. Ennek SEMMI köze a JÓTÉKONYKODÁSHOZ.

Olvasó írta (2017.07.17. 19:58:07)
Elképesztő, mennyire megfertőzte Soros "jótékonykodása" az erdélyieket (is)!

Hímes tojás írta (2017.07.17. 12:12:43)
Speleoursus írta: "...az itteni hozzászólók egy másik, virtuális világot képviselnek! Szidják-szapulják az RMDSZ-t, melynek felső vezetése 80%-ban székely!! És eldicsekednek, hogy a székely olvasó nélküli hirmondót a communitás tartja fenn??? akkor hogy is van ez??" --- EZ IS egy jól sikerült önvallomás egy UDMR-hívő részéről!!!
Mit üzent az UDMR-es? Csak virtuális világban lehet szidni az UDMR-t. Mert a "valóvilágban" az UDMR-nek mindig igaza van. Mert a balliberális-globalista-diktátorok "valóvilágára" vonatkozó axiómája, hogy a balliberális-globalista-diktátornak mindig, mindenhol, mindenben igaza van, és kész!
Jól ismerünk "SPELEOURSUS"! Tudjuk mi és miért csípi a szemét.
Arról írjon, hogy a TRANSINDEXET ki, honnan, és milyen cél érdekében élteti, pénzeli! Erről Ön sokkal többet tud, mint Sz. Hírmondóról!

Tóducz írta (2017.07.17. 11:18:38)
Kedves Speleoursus,már újból marosvásárhelyi vagyok. Mostmár annyi közöm van Mikházához, mint Önnek a Holdhoz.

Speleoursus írta (2017.07.17. 10:53:27)
kedves mikházi, tévedni teccik! barlangi medve,nem mosó! valóban igaza van,az itteni hozzászólók egy másik, virtuális világot képviselnek! szják-szapulják az RMDSZ-t, melynek felső vezetése 80%-ban székely!! és eldicsekednek,hogy a székely olvasó nélküli hirmondót a communitás tartja fenn??? akkor hogy is van ez??

Mai írta (2017.07.17. 06:01:18)
Te Dónát, Lantos semmilyen szerepet nem játszott a korona hazatelepitésében, annál inkább dicsérte a Ceusescu rezsimet, a kedvezményt mindig megkapták neki köszönhetöen, még az akkori amerikai nagykövet, David Funderburk is lemondott e miatt.
A Transindex-et meg nem kell sárba döngölni, már rég ott fetrengenek, közönséges alpári stilusuk miatt.
Sorost meg az őt támogató Rotschild bankárokat meg minek védi? Talán fizetik ezért? Vagy ingyen ilyen agymosott klón? Lehet maga tud magyarul irni, olvasni de maga nem magyar.
Menjen vissza törzséhez ahova tartozik és ott keverje a lekvárt.

Tóducz írta (2017.07.17. 00:21:07)
Kedves B., ha nem tetszik, akkor tessék átmeni az árnyékos oldalra, mert ott nem annyira erős az UV sugárzás.

Backspace írta (2017.07.16. 22:01:06)
A napos oldalon egyre másra nyomjak a kepembe a politikai sikra terelt farokmenedzsmentet. Mit tiszteljek ezen? Arrol kene bugyogjon a sok lokott aktivista , hogy csillagaszati osszegek jutnak az embercsempesz alvilag kezebe az eroltetett migracioval! Szivesen kidobnam a kocsibol ejjel egy olyan varosreszen ahol a poznakra ki van plakatolva : This is muslim area. Reggel majd beszelgetnenk idegengyuloletrol , ha meg lesz akivel. Irodabol lehet nyomatni a narrativat , de a valosag szazegyig orrbaveri! Nem fer bele a narrativaba, hogy Calaisnal evek ota dogok megoldani a helyzetet , hallgatnak arrol melyen. A mi kamionosaink elete biztonsaga semmi , a nyamnyamok elete es jogai fontosabbak mi? Antiszemitazasnak szamit-e , hogy a buldozeres hoditok allamaban haditorvenyszek ele allitjak a tizenket eves gyereket is??? Mit kedveljek ezen?? Arrol kene megirni hazugsagok helyett az igazat , hogy miert jatszodjak a szakitsuk szet Sziriat veres mocskos jatekat.

Tóducz írta (2017.07.16. 18:58:08)
Kedves Falusi, de mem transindexest!

Hímes tojás írta (2017.07.16. 15:54:13)
(folyt) DONÁT írta: "... úgy tűnik,valahol az újságíró nem alaptalanul fogalmazta meg azt a kritikát a Székely Hírmondóban megjelent írással szemben." - Vagyis DONÁT szerint a Székely H.-nak nem lehet igazsága. CSAK A TRANSINDEX ÍRHAT IGAZAT, mert a TRANSnak mindig igaza van./!/ A mi középeurópai hétköznapjainkban így mutatkozik a liberális-globalista-diktatúra szellemisége./!/ Melynek "csodafegyvere" az antiszemitizmussal, rasszizmussal vádolás. Aki nem tetszik DONÁTéknak, azt a "határtalan erkölcsi fölény" magasából elég leantiszemitázni, és "el van intézve". Ugye DONÁT?
Érdekünk észlelni és nem elfogadni a liberális-globalista-diktatúrát. Mely például - G. Sorostól pontosan tudjuk! - évente 1 - 1,5 millió migráns Európába befogadását tartja kívánatosnak, szükségesnek. Ez utóbbiról vajon tud egyáltalán a Sorost védelmező DONÁT?

Dobai írta (2017.07.16. 15:52:23)
Donát úr köszönöm, hogy megszólalt, mert ezzel bebizónyitotta, hogy nem én vagyok a legprimitivebb beiró. Kifelejtette a náci, fasiszta, nyilas szavakat! Megkérem máskor legyen figyelmesebb , mert majd jön a fejmosás a fönökjétöl.

ui.
Itt már csak egy remény maradt kedves barátaim. Éspedig az, hogy egyszer az Isten is megsokalja a magyar kultúrában nevelkedet gyökértelenek gyülöletét.

Gaács Tibor írta (2017.07.16. 15:51:55)
Tóducz írta (2017.07.16. 15:00:28)
Tisztelt Doki! Fene az olyan missziót, amely szembemegy az autópálya forgalmával! Nem csak magát veszélyezteti, de másokat is. Ne mondja, hogy nem értette meg az analógiát!

Hímes tojás írta (2017.07.16. 15:47:50)
(Folyt.) Mostanában leginkább Európa nyugati felén tapasztaljuk a balliberális, és zöldliberális globalista irányultság kizárólagosságát a médiában, és a társadalom többségében. Sajnos ottani vezetőknél észleljük a KIVÁLASZTOTTSÁG-TUDAT meglétét, azt a mutatkozó kényszerképzetet, mely minden általunk ismert korábbi diktátornak is sajátja volt Hitlertől Leninen át Sztálinig, Maoig. Ők tudták a "tutit", és nekik mindent "szabad" volt megtenni céljuk elérése érdekében! Mostanában ezt a fékeveszetten öntelt hazudozó gátlástalanságot újra tapasztalva Európában egyre gyakrabban szükséges a liberális-globalista-diktátorok létezésére irányítani a figyelmet. Jelenleg ennek a politikai irányultságnak a nyilvánosság előtt is színre lépett legfőbb KÉPVISELŐJE a magyar származású George Soros nevű pénzügyi spekuláns. VÉLHETŐEN a Világ hipervagyonokkal rendelkező egyik csoportosulásának lehet a küldöttje, vagyis nyilvános érdekkijárója. (folyt)

Falusi írta (2017.07.16. 15:20:02)
Missziót teljesít? És ki nem? Tóducz úr nem? Ajajj, de még mennyire!

Hímes tojás írta (2017.07.16. 15:13:37)
Donát (17.07.16. 13:15:28) DONÁT OLVASTA EZT fentebb? "...ijesztő tájékozatlanságra és rosszindulatra vall közvetve eltartott bértollnokoknak nevezni bennünket, az antiszemitizmus vádjáról nem is beszélve." - Ebben a helyzetben DONÁTnak itt arról kellett volna írnia, hogy Kulcsár Árpád a TRANSINDEXtől miért kezdett vádaskodni a Székely Hírmondó ellen??? Miért kezdett rágalmazásba? És ha már ezeket Kulcsár megtette, akkor DONÁT miért csodálkozik azon, ha Kulcsár fejére olvassák a TRANSra vonatkozó teljes igazságot???!!!
Ezek után DONÁT nem tartja magát álszent képmutatónak??? Mert szerintem annak tűnik.
-
Vélhetően DONÁT is elkötelezett, megrögzött balliberális globalista irányultságú. Már ismerjük őket! Ők úgy képzelik, és tudják, hogy JÓT CSELEKEDNI, JÓT GONDOLNI CSAK A MAGAFAJTÁK TUDNAK. Mindenki más hülye, tehát csak tévedni tud. Ezért a DONÁT-félék úgy képzelik, hogy ezért mindent csak nekik szabad, vagyis nekik mindent gátlástalanul kötelező megtenni./!!!/ (folyt.)

Tóducz írta (2017.07.16. 15:00:28)
Kedves beírótársak, a Donát transindexes misszót teljesít közöttünk.

Nyilas írta (2017.07.16. 14:27:06)
Donát írta (2017.07.16. 13:15:28)

Kedves Donát úr.
De legalább ön érvelt és nem csak primitíven "magyarozott" .
Bár nem tudom mik voltak az érvei.

Dühös románszakértő írta (2017.07.16. 14:25:28)
donát magának tényleg teljesen felesleges a magyarságát védenie. Hiszen minek védeni azt, ami magának nincsen?

Menasag írta (2017.07.16. 13:40:29)
Donát írta (2017.07.16. 13:15:28)
Maga szerint az nem primitívség, ha valaki úgy képzeli, hogy csak egyvalakinek szabad megmondani valamiről a véleményét ?

Donát írta (2017.07.16. 13:15:28)
Fájdalmas, hogy nagyon sok hozzászólás mennyire primitív. Az illetők nem tudnak érvelni. Csak úgy tudják védeni az igazukat,hogy közben Sorosoznak, ballibsiznek, a teljesen felesleges magyarság féltést villogtatják, a Transindexet sárba döngölik, csak mert egy újságíró megírta a Székely Hírmondóban megjelent egyik írásról a véleményét. És folyik a személyeskedés, és valljuk be, a zsidózás (például Dobai amit ír Tom Lantosról, elfelejtve, hogy a Magyar Korona hazatelepítésében Lantos milyen szerepet vállalt. Vagyis úgy tűnik,valahol az újságíró nem alaptalanul fogalmazta meg azt a kritikát a Székely Hírmondóban megjelent írással szemben.

Tóducz írta (2017.07.16. 12:37:39)
Kedves Menasg, úgy írt igazat, ahogy az van. Ha Ön nem írja meg a valóságot, akkor megrom én. Ez esetben lekéstem. Tisztelettel.

Menasag írta (2017.07.16. 09:19:44)
Akkor zsidózzunk.
Felfoghatatlan az a tény, hogy valaki szégyelli a származását és bűnnek veszi ha azt kimondja más. Mindez arra enged következtetni, hogy az illető tényleg bűnös már a származása révén is nemcsak a léte miatt.
Amúgy egy értelmes ember azt mindig is tudta hogy nem a származás határozza meg az ember értékét hanem az életében véghezvitt tettei és viselkedése. Aki úgy viselkedik, hogy azáltal kiváltja a megvetést róla és " fajtájáról" azért vessen magára.

Partium írta (2017.07.15. 20:35:29)
Kulcsár Árpád antimagyar, önútáló xxx, ki kell pellengérezni, ki kell utasitani az erdélyi magyar életből és ott kell xxx ahhol éri az ember.
Ez az ember nem csak a magyarság szégyene, ő az emberiség szégyene is.
És ezt léptn nyomon a tudtára kell adni.

Margit írta (2017.07.15. 20:16:34)
A Transindex ballibsi,nem érdemes olvasni.

Szenvedő írta (2017.07.15. 20:04:08)
Tóducz úr! Az alábbi beirásában tiszteletlenül humántalan szavakkal érint bennemet. Ha lehet, foglalkozzék a szennyteli őnző bőbájasságával, amely Önt valóban jellemzi!

Dobai írta (2017.07.15. 19:29:37)
Jajj, jajj, ezeknek az antiszemita hirmondóknak honnan van bátorságuk a zsidó szót kiejtenni. S ha már le is merték irni, akkor vajon hol tévedtek? Sehol! Például Tom Lantos Budapesten született, de soha nem vallotta magyarnak magát, hanem zsidónak. Egy kaliforniai kis zsidó közösség választotta meg (13 X) képviselöjüknek, de sosem képviselt magyar érdekeket az amerikai Képviselöházban. Még amerikait sem, mindig a zsidóság, föleg Izrael szószolója volt. Sok magyarországi lap "magyar származású" szenátorként nevezte meg. Az igazság pedig az, hogy ö sosem volt magyar és szenátor sem, csak egy fuss ki öblitsd ki zsidó származású amerikai képviselö.

Tóducz írta (2017.07.15. 12:59:35)
Kedves Speleoursus (az az mosómedve), akár csak a tisztelt Szenvedő, értelmezési fogyatékos bájban tetszik lubickolni. Én a transindexről írtam azt, amit ön gazemberűl, a Székely Hírmondóra értelmezett. Még szerencse, hogy itt önnök vannak kisebbségben!

Hímes tojás írta (2017.07.15. 12:06:40)
Speleoursus (17.07.15. 09:55:17) SPELEOURSUS, ne hazudj! CSAK arról írj, hogy a TRANSINDEX-et áttételesen főleg románok pénzelik. Kisebb részt a "nyitott" globalista SOROS. Hiszen a TRANS vállaltan balliberális irányultsággal indult, és egyre csak közelít a globalista, nemzetellenes irányzat felé.

Dotcom írta (2017.07.15. 10:00:35)
"Ami pedig a „finanszírozást" illeti (és most hadd ne firtassuk az „állami" és „megyei" közti igen lényeges különbséget), szeretném leszögezni: a Székely Hírmondót – az olvasókon és a hirdetőkön kívül – az égvilágon senki nem „pénzeli" sem a megyéből, sem „államilag". Támogatást is egyedül a Communitas Alapítványtól kap, persze, jóval kevesebbet, mint a Transindex. És ez láthatóan nem kínos senki számára." - Speleoursusnak ...

Speleoursus írta (2017.07.15. 09:55:17)
toducznak igaza van,mert a székely hirmondót teljes egészében a fidesz pénzeli, szinvonalas munkájuk után már régen éhenhaltak volna!!

Várközi írta (2017.07.15. 09:32:24)
Akkor sikerült találni egy félművelt libsit a Transzindex élére.

Terez írta (2017.07.15. 09:22:22)
Az UDMR a Transindex-el a szemetdombra valo!

Udmr írta (2017.07.15. 05:14:11)
Transindex? Még meg vannak? Soros tata előtt térdelnek, nagy baromságokat lehet ott megtudni, mondjuk a bozgor nem csúf szó. Szerintük.
Azt a Soros valagát csókolgató senkiházi szerkesztőjét neki.

Tóducz írta (2017.07.15. 04:03:27)
Kedves Syd, nem, jólfizetett jelemtelen erdélyi magyar gazemberek, vérfarkasok, akik a pénzszagát ismerik csak, eladnák jó pénzért anyjukat, apjukat, őseiket, történelműket és mindent, amiből kicsavarható egy kis pénz!

Syd írta (2017.07.15. 00:20:33)
Csúsztató balliberálisok.


Korábban írtuk:
Médiapartnerek
Hírlevél
Válasszon a listából:
Autonómia Ajánló
Dokumentum Életmód
Gazdaság Hátrányban
Hitvilág Jótékonyság
Kisrégió Kultúra
Környezetünk Közéletünk
Magyarország Mese
Mozaik Múltidéző
Néphagyomány Oktatás
Pályázat Publicisztika
Sport Társmagyarság
Tud-tech Turizmus
Unió Világ
Zenesarock

Az ön megszólítása:

E-mail:



Tükrözze híreinket
Legolvasottabb
Legfrissebb
Képtár

Képeket nézegethet
és tölthet fel ITT
A legsikeresebbek
Vélemény
Napló

[ Erdély Ma - egy szebb holnapért. Minden jog fenntartva. Impresszum ]
[ Az aktuális észrevételeiket, alkalmi tartalom-anyagokat ide kérjük.]
[ Az Erdély Ma tárhelyét és naptárait a Next-IT biztosítja. ]
[ Székely Termékek Webáruháza | Háromszéki falvak | Játékshop webáruház és játékbolt ]
Hirdetés

  térség fejlesztés     aut     paget     bán zsófia     pigniczky laszlo     tudose     interjú     pusztina     schiffer     tusványos     tan     gyergyó, csík     bálint gáspár     wass albert felolvasás     johannis     levélféle     bbte     háromkút iskola adomany     berlini intelem     colectiv  
Kulcsszófelhő