Erdély címererdély ma logó
október 25. szombat | Blanka, Bianka napja |
m.erdely.ma
1 EURO: 4,4209 RON | 100 HUF: 1,4325 RON | több

Archívum
2012.08.07. | 21:14 Vérrel könnyező Szűzanya-szobor Indiában

3755 69

Zarándokok ezrei keresik fel azt a Szűzanya-szobrot, amely július 14-én kezdett vérrel könnyezni egy karmelita rendház kápolnájában – olvasható az Indiai Katolikus Püspöki Konferencia honlapján.

A ghaziabadi Szeplőtelen Szűz Máriáról elnevezett kármelita rendházban történt eseményt elsőként egy cselédlány vette észre, aki takarítani ment a kápolnába. „Amikor le akartam törölgetni a Szűzanya-szobrot, láttam, hogy vér jön a szeméből. Felsikoltottam, nem hittem a szememnek, próbáltam lemosni a vért a szoborról, de csak folyt tovább.”

A házfőnök, Joy Kizhakkayil atya utólag elmondta: „Mikor beléptem a kápolnába, a cselédlány a szoborba kapaszkodva reszketett, és hangosan könyörgött a Szűzanyához.” A vért az Újdelhi Összindiai Orvostudományi Intézet (AIIMS) éppen a rendházban tartózkodó főnővére is látta és tapintotta. A hír gyorsan terjedt. Estig közel háromezer ember érkezett a helyszínre; a tömeg miatt a rendőrséget is ki kellett hívni.

Hirdetés

Július 15-én, vasárnap, amikor a házfőnök misézni ment a kápolnába, az esemény megismétlődött. „Ezúttal erősen ömlött a vér, az asztalra is lefolyt” – mondta el a házfőnök. Hozzátette: mintát vettek belőle, amelyet a közeli Szent József kórházban elemeztettek. „A laboreredmény szerint a vér B pozitív” – mondta.

A szobrot néhány hónapja vette a kármelita közösség az újdelhi Szent Pál Központtól – olvasható az Indiai Katolikus Püspöki Konferencia honlapján.

Magyar Kurír


Csiripelés Twitterre

Archív cikkekhez nem írható hozzászólás!

Marika írta (2012-08-15 22:08:55)
S:T.! Tudom, melyik a második tízparancsolat.Hitem megvallásával és védelmével nem vétettem a felebarát szeretetével szemben.
Nyilas!Arról szó sem volt a megnyilatkozásaimban,hogy nem tartom embernek a nem katolikusokat.Hogy tud ilyet írni!!
Kedves uraim,hívő kivételével önök nagyon nagy tévedésben vannak, de higgyék ezt, ha így boldogok.Egyszer megtudják az igazságot!Addig is én befejeztem a kommentelést.Van egy mondás,nem szó szerint kell venni.!"Igazgyöngyeidet ne szórd a disznók elé"!Én így teszek.Amen.

hívő írta (2012-08-15 21:54:14)
Akkor mibe, doktor úr? Csak úgy kotty belé, akkor is, ha önt nem kérdezték?

hívő írta (2012-08-15 19:13:47)
Akkor ezután se szóljon, endre. Hagyja a beírókra.

tóducz endre írta (2012-08-15 17:34:58)
Kedves hívő uram, itt három beíróról volt szó. Egyébként, tesenek a hítvitáikat egymás között rendezni. Én nem abba szóltam bele.

hívő írta (2012-08-15 17:05:58)
Kedves endre, ha én azt mondom: láttalak részegen...melyikünk az?
Különben is már felkeltem. Semmi cirkusz.
Ezek cirkuszolnak, mint a bika, melyik vörös posztót lát. Ez nekik a Szűzanya.

tóducz endre írta (2012-08-15 16:54:07)
Kedves hívő, ha három ember azt mondja, hogy részeg vagy, s menj lefeküdni, akkor haza kell menni és lefeküdni, s nem cirkuszolni!

hívő írta (2012-08-15 16:20:14)
Kedves st, nyilas és szilvás, jellemző, hogy a Szűzanya napján hőbörögtök, mert nem tudjátok megemészteni,. mint az ördög a szenteltvizet. Annyit is ér véleményetek.

S.T. írta (2012-08-15 13:34:18)
hívő írta (2012.08.11. 22:32:32)
Ahhoz, hogy valaki az Ószövetségből idézzen nem kell zsidónak lennie és ezt egy papnak illik tudnia. Önök csak akkor szeretik idézgetni az Ósz-t, amikor valami hókusz - pókuszt kell megmagyarázni ...
Nyilas idézetei jogosak, csak hát könyebb őket kikerülni mint megmagyarázni ...
A Szentírás az Ó nélkül olyan mint egy könyv közepétől való olvasása. Egyik sem érvényes a másik nélkül.
Az ateisták nem fogadják el az igazságot, de önök lehazudják a nyilvánvalót is. Tiszteletem azon volt katolikus papok, szerzetesek és szerzetes nővérek iránt, akik törekedtek az igazság felismerésére, alázattal bevallották tévedésüket és boldogan hírdetik az IGAZ EVANGÉLIUMOT. Adjon a Jó Isten mégtöbb olyan igaz munkást a szőlősébe.
A TELJES Biblia Isten szava, MINDEN kérdésre megtalálható benne az igaz válasz és az igaz keresők ( a szűk úton haladók ) meg is találják az Igazságot.

S.T. írta (2012-08-15 12:58:44)
Marika írta (2012.08.11. 11:48:07)
Luther sem volt tökéletes, de felismerte az az igazságot és hírdette azt mindenkinek, nem szégyelte lehajtani fejét amikor rájött, hogy tévedett és nem akarta tudatosan megmásítani, eltakarni az örömhírt. ÜDVÖSSÉGET NEM LEHET PÉNZ ÁLTAL SZEREZNI!
Amúgy nem válaszolt azon kérdésemre, hogy melyik a második tízparancsolat.

sylvain írta (2012-08-12 14:51:02)
Kedves hívő, önnel az a gond, hogy a Biblián kívül nem lát semmit. Ön szerint Isten törvénye a katolicizmus, és a fennvaló mindenkit a pokolra küld, aki nem katolikus. Mindenki, aki más hitet vall, az rossz, és Isten ellensége. Én ebben a vérrel könnyezéses dologban nem látok egyebet egy olcsó próbálkozásnál annak érdekében, hogy a hindukat megtérítsék. Én azonban a hindukat, muszlimokat, sámánhitűeket, stb. nem tartom pogányoknak. Senki, aki jóságos, feljebbvaló hatalomban hisz, amelynek mindegy, hogy mi a neve, és egy-e vagy több (akár több száz is), az egyenlően igazhitű. És ha Isten üzenni akarna, biztosan találna egy sokkal explicitebb, mindenki számára érthető módszert, mint megríkatni a szobrokat. Már csak azért is, mert világunk egyre közelebb van a szakadék széléhez, amelyet az ateizmus és az emberi önzés kreált, és sürgős és gyökeres, főleg spirituális szinten, változásra lenne szükség. Elmúlt a találós kérdések ideje.

Nyilas írta (2012-08-12 14:11:01)
Kedves hivő.
Tehát akkor aki idéz a Bibliából az nem ismeri azt.
A Biblia ismerete ön szerint azt jelenti, hogy állandóan hivatkozunk rá anélkül, hogy felfednénk mit is mond valójában.
Igaz, így nem eshetünk a megcáfolhatóság hibájába.
Kedves Marika.
Még egyszer idézem önnek. Hátha megérti.
Ne csinálj magadnak faragott képeket. Sem azok formájára akik az égben lakoznak, sem azokról akik itt A FÖLDÖN a vizekben vagy a föld alatt vannak. Ne hajolj meg azok előtt, és ne tiszteld azokat.
Mózes II. XX. 4-5.
Engem különben nem zavarna, ha önök nem jönnének állandóan azzal, hogy aki nem katolikus az nem is ember.
Közben nem ismerik azt a bibliát sem, amire hivatkozna.
Még a pap sem.

hívő írta (2012-08-12 12:21:38)
Kedves Nyilas, az ön faragott képes, szektás érvelése már lerágott csont. Ha ismerné valóban a Bibliát, nem idézgetné csak úgy, nyakló nélkül.
Kedves Endre, igen.

tóducz endre írta (2012-08-12 11:42:05)
Kedves hívő, én azt kérdeztem, hogy kitől, s nem azt, hogy kiktől! Különbséget tetszik tudni tenni?

Nyilas írta (2012-08-12 09:33:09)
Kedves hívő.
Ön netalán kitalált a katólikusoknam másik Tizparancslatot:
Mert azt úgy tudom egyszer adta meg az Úristen.

Marika írta (2012-08-12 09:29:55)
Csak még egy kérdés!!Ha bálványimádás lenne a szobrok, képek megléte a Templomokban, akkor az Isten miért tesz csodát rajtuk keresztül, mint az indiai eset is bizonyítja, meg sok csodás eset még a történelem folyamán.Csak nem az Isten is bálványimádó?

Marika írta (2012-08-12 09:22:06)
Mózes népe aranyborjút imádott, a templomokban nem ez van!!! Hagyják már abba a bálványimádás problémát!. Tudja mi a bálványimádás? Mohamed, buddha ,a színészek, énekesek ,sportolók imádata, akik után úgy futnak az emberek, mint az őrültek, közben elfelejtkezni a legfőbbről , az Istenről.
Mivel itt a földön hús-vér alakban gyarlóságunk miatt nem láthatjuk az Istent és a Szűzanyát, a szobrok, képek rájuk emlékeztetnek. Nem a szobrok anyagát imádjuk, hanem azt akit ábrázol.Biztos ön is szívesen hord magánál szeretteiről képet, vagy akaszt a falra. Nem a papírt szeretjük, hanem azt a személyt akit ábrázol, arról emlékezünk meg.

hívő írta (2012-08-12 09:13:38)
Kedves endre, Mózes, nem a zsidóktól kapta a kőtáblákat, hanem az Úrtól. És Jézus Krisztus az Atyaisten fia, a Második Isteni személy. Ha ő emberré lett, akkor a róla készített kép nem bálvány.

-Hívő- írta (2012-08-12 08:48:55)
A kereszténység törvényei pontosan Dávid törvényeiből fakadnak, visszavezethetően a Teremtőtől. Krisztus tanításai csiszolnak radikálisságukból, mivel a fejlődéssel lépést kellet tartani: A parázna nő esete, a szombati munka, házasság felbontása válólevéllel, s a többi. De Dávid törvényei megmaradtak pontosan isteni eredetük miatt és mert törvények nélkül nem élhet az emberiség! Tehát én azt gondolom, Dávid törvényekre való hivatkozás szükséges ott ahol annak a helye és ideje!

tóducz endre írta (2012-08-11 23:21:24)
Há kedves hívő, a tisztelt Mózes kitől kapta a kőtáblákat? Tán csak nem Öntől?

hívő írta (2012-08-11 22:32:32)
Kedves Nyilas, ön zsidó, hogy Mózes törvényeit szajkózza?
Tudtommal a keresztények az újsz9övetség népe.
A faragott képen pedig nem azt értik, mint a zsidók. De a protestánsok szívesen idézgetik az ószövetséget. A legtöbbször indokolatlanul.
Különben az ördög is a Bibliából idézett tévesen Jézusnak a pusztai megkísértéskor.

Nyilas írta (2012-08-11 21:24:38)
Kedves Marika.
Anélkül, hogy én megkérdőjelezném az ön vallását. (Önökkel ellentétben) engedjen meg nekem néhány idézetet abbl a Bibliából, amire önök mindig hivatkoznak.
Ne csinálj magadnak faragott képeket. Sem azok formájára akik az égben lakoznak, sem azokról akik itt a földön a vizekben vagy a föld alatt vannak. Ne hajolj meg azok előtt, és ne tiszteld azokat.
Mózes II. XX. 4-5
Ne csinálj magadnak öntött isteneket.
Mózes II XXXIV. 17
Ne csináljmagadnak semmi faragott képet amelyek hasonlók ahhoz amik fent az égben vannak vagy amelyek a főldön, vagy a főld alatt, vagy a vizekben vannak.
Nehajtsd meg magadat előttük, és ne tiszteld azokat.....
Mózes V.V 8-9
Tanulmányozza kedves a Bibliát.
Meg a pap is.

Marika írta (2012-08-11 20:51:17)
Kekec! Önnek is kívánom a megtérést!

hívő írta (2012-08-11 20:41:07)
Tisztelt kekec, a kétezer éves kereszténység kezdettől fogva komolyan vette Jézus utolsó vacsorai szavait: ez az én testem...ezt cselekedjétek. Akkor még Biblia sehol sem volt. Úgyhogy lassabban a testtel. Ha meg ön nyitott szívű-amint írja, akkor ne takarózzon a bibliával. A Biblia pont ön ellen beszél.
Marikának igaza van.

kekec írta (2012-08-11 18:06:41)
Marika ! Teljes tisztelettel a Szentírás sehol nem írja elő az Oltáriszentség imádatát , se Mária társmegváltói rangban való tiszteletét.Olyan dolgot NEM CSINÁLNI amit Isten Igéje nem ír elő NEM BŰN . Ha neked a papod ezt tanítja , amit leírtál , akkor ez nagyon szomorú. Máskülönben a többi óbégatónak : úgy három éve a gyergyószentmiklósi volt görögkatolikus templom régi Mária képe többször könnyezett, bármikor megtekinthető. Amikor történt és azután is többször ott voltam , megvizsgáltam, teljesen hiteles , nem csalás ,nem ámítás. Miért nem térnek meg tömegesen , akik látják ? Mert a kutyafülű hitetlennek teljesen mindegy , ha Isten mennyei csodát ad , úgyse használ. A nyitott szívű csoda nélkül is hisz.

hívő írta (2012-08-11 16:57:13)
Kedves Nyilas, de nem annyira fárasztó, mint a református bütürmecség.

Marika írta (2012-08-11 16:39:24)
Kedves Nyilas!
Ostoba megnyilvánulásához nem tudok mit reagálni.Kívánom önnek a megtérést, mielőtt még túl késő lenne!

Marika írta (2012-08-11 16:36:55)
Kedves Endre!Hitünk megvallása nem szeretetlenség és békétlenség. Sajnos sokan követték a téves tanítást, attól még lehetnek jó emberek. Körülöttem is vannak reformátusok, nagyon jó megvagyunk egymás mellett. A mindennapi életben nincs is szó vallási hovatartozásról. A békés, szeretetteljes kapcsolat az elsődleges. De hitünk mellett tanúságot kell tenni, ha azt lenézik, netán pocskondiázzák. Ami a vesztes háborút illeti, arról annyit, hogy Krisztus Egyházáé a végső győzelem(még ha most keresztútját is járja).

Nyilas írta (2012-08-11 14:14:15)
Kedves Marika.
A katolikus ostobaság sem megbocsájthatóbb ám, mint az ateista ostobaság.

tóducz endre írta (2012-08-11 12:14:50)
Kedves Marika, Luther úr tanait is sokan követték, jól-rosszul, de miért nem lehetne velük is békességben élni, hisz ők is emberből valók. Ön egy elveszett háborúnak a szoknyás generálisa. Egy olyan valaminek, ami megérett a változásra. Tisztelettel.

Marika írta (2012-08-11 11:48:07)
S.T. ! Tudatlanságával akar minket felvilágosítani?Azt hirdeti nyakra-főre amit 500 évvel ezelőtt Luther mondott, aki jól megnyirbálta az igaz hitű Katolikus Egyházat.Luther a Szentírást saját maga kénye-kedve szerint magyarázta, értelmezte.A Szentírás helyes értelmezését a Katolikus Egyházban találja, hiszen ezt az Egyházat az Úr hozta létre, a Szentlélek élteti, működteti. A SZENTLÉLEK MEGVILÁGOSÍTÓ KEGYELME KELL A SZENTÍRÁS HELYES ÉRTELMEZÉSÉHEZ.Ennek a reformátornak két legnagyobb bűne, hogy kidobta a templomokból az OLTÁRISZENTSÉGET és MEGSZÜNTETTE a SZŰZANYA TISZTELETET.

moderátor írta (2012-08-11 10:42:58)
Marika, Önre is érvényes amit az előbb tisztaszo-nak írtam.

moderátor írta (2012-08-11 09:44:49)
tisztaszo írta (2012.08.11. 06:39:31), kérem fogja rövidebbre, tíz sornál hosszabb hozzászólásokat nem szívesen engedünk ki.

hívő írta (2012-08-10 21:42:08)
Kedves ST és bandája, nem sokallják, hogy újfent kiteregetik hitetlenségüket, tájékozatlanságukat és butaságukat minden katolikus hírnél?
Nem mondom, szép példa toleranciából is.

zoma írta (2012-08-10 19:01:10)
Kedves S.T. most már elég! Akár Marikának akár nekem szánta a kommentjét, nagyon messzire ment! Talán észre sem vette, hogy minden jóérzés nélkül belegázolt a katolikus keresztények lelkivilágába. Meggondolandó: milyen vallást képviselhet az az ember aki így gondolkozik, így nyilvánul meg mint Ön?
Választ nem kérek!

S.T. írta (2012-08-10 15:57:16)
Kedves zoma, a Szűzanyához való imádkozás nem biblikus. Ő csak egy ember volt, akinek lelke most az Úrral van ( a teste meg csak lesz - mint minden más Krisztusban elhunyté. A szobrok csókolgatása nem csak hogy nem biblikus, hanem BŰN, a méltó második helyet foglalja el a TÍZPARANCSOLATBAN ( nem a katolikusban, hanem az igaziban : Mózes II. könyve 20. rész :).
Egy közbenjáró van ember és Isten között : Jézus Krisztus. Ez az igazság, mint ahogy a Biblia azt is leírja többször is, hogy aki megmásítja az evangéliumot ( örömhírt ) átok alá kerül. Én az én kicsi nemzet részemre nem kérek átkot.
Különben csak Marika beírására reagáltam, gondoltam ha neki szabad véleményt nyilvánítani, hát nekem is szabad.

zoma írta (2012-08-09 18:07:54)
Kedves S.T., a jelek szerint Ön is tiszteli Máriát, a Magyarok Nagyasszonyát. Próbálja elfogadni, hogy a katolikus keresztények, nem csak tisztelik a Boldogságos Szűzanyát, hanem imájukban a közbenjárását is kérik.

S.T. írta (2012-08-09 17:58:42)
fortis et fidelis írta (2012.08.09. 17:12:01)

Az, hogy kinek a "védelmébe" ajánlotta Szent István királyunk történelmi tény, nem is tagadom. Hogy kinek ajánlaná most, azt se én de se ön nem tudhatja.
Tartom magam ahhoz, hogy az én kis részem Magyarországból Istennek és nem Máriának ajánlom, ennyi, ezen tényleg nincs mit vitatkozni.

zoma írta (2012-08-09 17:50:45)
Kedves Doki, imádkozni fogok a szándékára!

fortis et fidelis írta (2012-08-09 17:12:01)
"És ön milyen jogon jelenti ki azt, hogy Magyarország Mária országa ?"

ÉÉN!
S.T. Maga el van tévedve!
Nem GyF, -hez van szerencsém?
Ambár ő is csak addig merészkedett, hogy kijelentse,hogy Mária levette a kezét az országukról.
Persze az ő miniszterelnöksége alatt.
De, hogy vitatta volna ...
Hát, ez se semmi!

S.T. írta (2012-08-09 16:49:57)
Kedves zoma, a tisztelettel nincs baj, csak a hozzá való imádkozással, közbenjárásával meg a bálványokkal.

S.T. írta (2012-08-09 16:46:45)
fortis et fidelis írta (2012.08.09. 15:11:46)
És ön milyen jogon jelenti ki azt, hogy Magyarország Mária országa ?
Szent Istvánról pedig remélve feltételezem ( nem állítom ), hogy felismerte volna az igazságot, mi abban a rossz ? Ön szabad feltételezze, hogy nem ?
Ha keresztény csodáról beszél, akkor nagyon is kapcsolatban áll a hittel.

tóducz endre írta (2012-08-09 16:46:02)
Kedves zoma, kivánok Önnek sok erőt és egészséget a mindennapi nehézségek leküzdéséhez, miközben arra kérem a Bibliát, hogy engem se hagyjon cserbe. Tisztelettel.

zoma írta (2012-08-09 16:03:17)
Kedves Doki, a XX-ik században születtem, így nem lehettem a helyszínen, de számomra a Biblia minden sora SZENT ÉS SÉRTHETETLEN, mert ebből merítek erőt a mindennapi nehézségek leküzdéséhez.

Kedves S.T., rosszhírem van: még nagyon sokáig kell várakoznia amíg a Csíksomlyón összegyűlt Mária népe imáiból elmarad a Szűzanya iránti mély tisztelet.

fortis et fidelis írta (2012-08-09 15:11:46)
S.T.a mondat egyik felében megírja nekünk, hogy kihez kell imádkozni.
Milyen alapon, milyen jogon?
Aztán az első királyukról feltételezi, hogy lehet hogy másként döntött volna.
Milyen alapon, milyen jogon?

Nem keverendő össze a csoda és a hit kérdése.

S.T. írta (2012-08-09 14:38:37)
Kedves zoma, én nem vonom kétségbe, hogy Mária Krisztus anyja volt és teljesítette Isten akaratát. Ez számomra tény. Istennél senki sem hatalmasabb, ezért bölcs királyként és a szentírás alapos ismeretében szerintem Szent István királyunk ma Krisztus oltalmába helyezné biztonságba országát és nem hódolna be a Vatikánnak.
Kérdését nem veszem rossz néven. Én magát a búcsút, mint szertartást, nem ismerem el mivel ellentmond a szentírásban leírtakkal.
A somlyói Mária-szobornak, mint bármély más szobornak sem tulajdonítok természetfeletti erőket.
Szívesebben látnám azt, hogy ha székelyek, magyarok százezrei gyülekeznének ott Istenhez és nem a Szűzanyához imádkozva.
Isten és ember között a szentírás szerint nincs és nem is kell más közvetítő, mint Jézus Krisztus, aki által a megváltás ELVÉGEZTETETT, EGYSZER és MINDÖRÖKKÉ.

tóducz endre írta (2012-08-09 14:21:55)
Kedves zoma, Ön ott volt a helyszínen, hogy ennyire tisztán tetszik emlékezni a meg/meg nem történtekre?

zoma írta (2012-08-09 13:54:09)
„Asszony, íme, a te Fiad"; „Íme a te anyád!" (Jn 19,26-27)
Kedves S.T. , ezek voltak a haldokló Jézus utolsó szavai, melyeket az evangéliumok őriztek meg számunkra. „Íme, a te Anyád", azt jelentette Jánosnak, és jelenti azóta is minden Krisztus követőnek: ő a te anyád, aki hallgatta Isten szavát és hűséges maradt hozzá( Lk 11,28); aki teljesíti Isten akaratát( Mk 3,35).
Szent István királyunk valóban mélyen vallásos, bölcs király volt, és lenne most is!

Ha nem veszi rossznéven, lenne egy személyes kérdésem:
mi a véleménye a Pünkösdi Csísomlyó-i búcsúról, ahol magyarok ezrei imádkoznak a Szűzanya közbenjárásáért?

S.T. írta (2012-08-09 12:20:57)
fortis et fidelis írta (2012.08.08. 22:54:57)
Mi nem tiszta ?

S.T. írta (2012-08-09 11:56:28)
Kedves Éva!
Igaza van, Polgár Évának írtam, készpénznek vettem, hogy megértik, hisz ő volt az egyetlen Éva nevü hozzászóló előttem. Igyekszem ezt legközelebb elkerülni.

Kedves zoma!
Mária iránt tiszteletem, mert egy különleges EMBER volt, akit Isten különleges módon eszközként használt az Ő megtestesüléséhez. A szobrok nem Mária, hanem bélványok. Mária már örök boldogságban él az Úrral és az eltávozott szentekkel ( Krisztusban meghaltakkal ). Isten annál közvetlenebb mintsem, hogy szobrokhoz kellene folyamodjon azért, hogy nekünk valamit üzenjen. NAPONTA vannak kézzelfogható csodák a világban amit észlelni kell, nem bálványok sírását.
A Szűzanya értem nem jár közbe Szent Fiánál, mivel nincs szűkség rá és ezt Isten mondta, nem én. Jézus Krisztus az EGYETLEN aki valakiért is közbenjárhat és ezt azokért, akik Őt Uruknak vallják már megtette a keresztfán, EGYSZER és VÉGLEGESEN. A mi dolgunk Őt szeretni és csakis hozzá imádkozni. A Szűzanya csak egy a szentek közösségéből, abból a közösségből, amelyhez minden igaz hívő ember tartozik - nincs fokozat, hogy ez szentebb volt az meg kevésbbé.
Szent István királyunk bölcs király volt és valószínü, hogy ma még ő is másként döntene.

Marika, lenne egy kérdésem önhöz : melyik a második tízparancsolat?

dominus írta (2012-08-09 00:43:07)
Csodák mindig vannak - Mi a csoda? - Isten Országának erőmegnyilvánulása.

zoma írta (2012-08-08 23:22:06)
Kedves S.T., Szent István királyunk már Ön előtt, Égi Édesanyánk oltalmába helyezte Magyarországot és a magyar népet.
Bármennyire hihetetlen, a Szűzanya még Önért is közbenjár a Szent Fiánál.

DarkLord írta (2012-08-08 23:05:21)
Marika, igen hamar, és könnyen gondolkodik. Meg nyilvánít, saját gondolatokat. Az se baj. Azért, pont úgy elmegyek szentmisére, mint Istentiszteletre. Szerintem maga a templomajtó,aki ha fizeti a kepét, akkor jobb a lelkiismerete. Azzal annyi az egész tiszteletnek. Vasárnap ne gombot tegyen a perselybe.

Marika írta (2012-08-08 22:56:10)
S.T. és DarkLord, semmit nem tudnak a Szűzanyáról!Nem volt aki megismertesse és megszerettesse önökkel.Úgy látom, felesleges bármit is írni a Drága Mennyei Édesanyánkról, süket fülekre találna.Hiányzik önökből az alázat! S.T. Mária ilyen kemény elutasítása nekem rémisztően fellengzős, nagyképű.Isten bocsássa meg.Ha Máriát elutasítjuk, ezzel Istent is bántjuk.

fortis et fidelis írta (2012-08-08 22:54:57)
"és nem a Szűzanyához, hanem Istenhez kell imádkozni."

"Az én kis részem Magyarországból Istennek és nem Máriának ajánlom, nem értett félre semmit."

Azt hiszem, a két mondat között némi különbség van.
Nyugodtan megtarthatta volna a véleményét saját magának S.T. Még ,hogy "mindig ugyanaz"...

S.T. írta (2012-08-08 22:23:09)
Kedves Dark Lord, nem adósom, csak értékeltem humorérzékét! Isten éltesse :)

Éva írta (2012-08-08 22:22:09)
Kedves S.T. ön Polgár Évának írt, de akkor írja ki, kérem, a megszólított teljes nevét is! Köszönöm.

S.T. írta (2012-08-08 22:18:32)
fortis et fidelis írta (2012.08.08. 21:41:05)
Az én kis részem Magyarországból Istennek és nem Máriának ajánlom, nem értett félre semmit.

fortis et fidelis írta (2012-08-08 21:41:05)
S.T. írta (2012.08.08. 18:49:49)

Van egy gyönyörű szép imánk nekünk katolikusoknak.
" Üdvözlégy Mária , kegyelemmel teljes.."
Ezt mindig elmondjuk az Úr imája után.
Ezenkívül Magyarország, Mária országa.
Szent István királyunk a halálos ágyán, Mária oltalmába ajánlotta népünket.
Valamit félreértettem S.T.???

DarkLord írta (2012-08-08 18:58:06)
Én nem a Szűzanyának írtam, hanem az előttem szólónak. Egészséget. PÉ, pedig ha szólítgat, van ideje, ne spóroljon a betükön. Legyen érthető. Köszi S.T.! meghívom egy sörre!

S.T. írta (2012-08-08 18:49:49)
Kedves Éva, Dark Lord nem írt semmi olyant amit meg kellene bocsátani és nem a Szűzanyához, hanem Istenhez kell imádkozni.

tóducz endre írta (2012-08-08 16:50:34)
Kedves Éva, Ön nem Polgár, hanem Szent. Tessék vezetéknevet változtatni! Tisztelettel.

menasag írta (2012-08-08 12:05:05)
Van aki mindent elhisz....és vannak akiknek ha nem történnek csodák elvesz a hite.
A látványos csodákra mindig van magyarázat.
A hitnek és a csodának semmi köze egymáshoz.

Polgár Éva írta (2012-08-08 11:22:28)
Drága Szűzanyánk. Kérünk, hogy bocsáss meg DL-nak, mert Ő
nem tudja, hogy kell viselkednie. Talán, ha elolvassa a többi beírást akkor elszégyelli magát, s talán még elmond egy imát is a Szűzanyához. Ő megbocsát!

Idegen írta (2012-08-08 09:47:19)
Csodák márpedig vannak és aki nem hisz bennük,nincs is amiért kommentet irjon hiszen senki nem kiváncsi arra hogy milyen alattomos csunya szavakat használ.A hitünk tart életbe minket.

Marika írta (2012-08-08 07:19:18)
Drága Mennyei Édesanyánk a történelem során nagyon sok helyen megjelent és megjelenik látnokoknak Isten akaratából.Ez most, egy mindenki számára látható jel.Sír a Szűzanya, mert nagy a hitetlenség, a világ a bűn mocskában fetreng, sokan járnak a széles úton ami egyenesen a kárhozat felé vezet.A Szűzanya nemcsak Jézus, hanem minden egyes ember (aggódó) Édesanyja.
Darklord, nem akarom még egyszer leírni azt a szót, ahogyan Mennyei Édesanyánkat nevezte.Jézus szavaival szeretnék erre reagálni, amit a kereszten függve mondott."Atyám bocsáss meg nekik,mert nem tudják mit tesznek".Amen.

DarkLord írta (2012-08-08 00:34:03)
aug 6 hiroshima! addig hol volt a naccsága?

Alicia írta (2012-08-08 00:28:00)
Talan egy jelnek is lehet tekinteni!augusztus 6-an lattam a hiradoban,hogy nagy arviz (ozonviz)volt Indiaba!

Korábban írtuk:
Médiapartnerek
Hírlevél
Válasszon a listából:
Autonómia Ajánló
Dokumentum Életmód
Gazdaság Hátrányban
Hitvilág Jótékonyság
Kisrégió Kultúra
Könyv Környezetünk
Közéletünk Magyarország
Mese Mozaik
Múltidéző Néphagyomány
Oktatás Pályázat
Publicisztika Sport
Társmagyarság Tud-tech
Turizmus Unió
Világ Zenesarock

Az ön megszólítása:

E-mail:



Tükrözze híreinket
Webáruház
Lenvászon ruhák, szoknyák, blúzok
264 lej264 lej
242 lej242 lej
Legolvasottabb
Szavazás
Ön szerint lesznek-e jelentős lakosság-migrációk az ukrajnai háborús események kapcsán?
Válaszlehetőségek
Belépés
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció
Magyarul kérje!
Tudta, hogy a Nemzeti Kisebbségkutató Intézet honlapjáról többek között az alábbi magyar nyelvű űrlap is letölthető?
Lakásigénylési kérelem (Cerere pentru acordare locuinţă)
Éljen a jogával, használja!
Legfrissebb
Képtár

Képeket nézegethet
és tölthet fel ITT
A legsikeresebbek
Vélemény
Videótár

 Több önkormányzat tiltakozik a December 1-je utcanév ellen
Napló

[ Erdély Ma - egy szebb holnapért. Minden jog fenntartva. Impresszum ]
[ Az aktuális észrevételeiket, alkalmi tartalom-anyagokat ide kérjük.]
[ Az Erdély Ma tárhelyét és naptárait a Next-IT biztosítja. ]
[ Székely Termékek Webáruháza | Háromszéki falvak | Játékshop webáruház és játékbolt ]
Hirdetés

  recept     tan     ebola     sebestyén+péter     1     pál atya     olaj     medve     janovics     rmdsz     autópálya     sebestyén péter     bán zsófia     emnp     mpp     borosjenő     slovnaft     pont ma recept     szentgyörgyi lászló     gyergyó, csík  
Kulcsszófelhő