Erdély címererdély ma logó
május 20. vasárnap | Bernát, Felícia napja |
m.erdely.ma
1 EURO: 4,4421 RON | 100 HUF: 1,4909 RON | több

Archívum
2011.11.22. | 11:30 Miért álltam ki a zsidós táblával a bevásárlóközpont elé? – Interjúsorozat Csibi Barnával 4.

- Még nem meséltél a „Már megint zsidónál vásároltál"-ak- ciódról. Kifejtenéd kérlek, hogy miről is szólt, és azt is, hogy milyen következményeket vont ez maga után?
- Az egy régebbi akció volt, szintén bejelentett és engedélyezett plakátkiállítási akció, amelynek keretén belül a túlzott bevásárlóközpont-látogatás hátrányos következményeire kívántuk felhívni a figyelmet az egyik csíkszeredai nagyáruház előtt. Ezt egy II. világháború előtti plakáttal oldottuk meg, amely a „Szégyelld magad, már megint zsidónál vásároltál” feliratot tartalmazta, illetve szórólapokkal buzdítottuk a lakosságot székely termékek vásárlására.

A következmény: az ügyészség büntetőeljárást indított ellenem, hátrányos megkülönböztetésre való felbujtás és rasszista szervezet létrehozásának kisérlete vádjával. Én viszont diszkrimináció okán támadtam meg őket, ugyanis Traian Băsescu elnök úr is kampányolt, hogy a román lakosok vásároljanak román termékeket, és ennek a kampánynak a keretében lecserélte a Wolksvagenjét egy Daciára, mégsem indítottak eljárást ellene a németek elleni uszítás vádjával. Egyelőre csend van ebben az ügyben, a per folyamatban van.

- A hétvégén azt tapasztaltam, hogy nem elérhető a blogod. Mióta áll fenn ez a helyzet, és szerinted mi lehet az oka? Ha külső behatolás eredménye, akkor ha jól tudom, ez már a második ilyen eset. Szerinted ki vagy kik tehették, és milyen céllal?
- Ennek még nem tudtam rájönni az okára. Nem hiszem, hogy feltörték volna, talán inkább a szolgáltatónál van a hiba, mert a többi oldal, amit ugyanazon a szerveren tárolnak, azok sem működnek. Egyelőre nyomozok.

Hirdetés

A korábbi blogomat viszont valóban feltörték. Én a titkosszolgálathoz közel állókra gyanakszom, mert az Avram Iancu-s akcióm után igen rövid idő alatt hatalmas nézettségre tett szert, és ezerszám voltak rajta román nyelvű uszító, gyalázkodó szövegek. Ha akkor az összes ilyen beírót feljelentem, fél Románia ellen nyomozást kellett volna indítsanak, ezért szerintem ez volt az egyszerűbb megoldás számukra.

- November 3-án befejeződött a népszámlálás. Szerinted sokan lesznek-e olyanok, akik székelyeknek vallották magukat?
- Lesznek, mert én is tudok pár emberről, akik székelyek. Azóta már megjelent egy összesítés a sajtóban, és persze benne a ferdítés, hogy a székelyeket külön nem számolták meg, külön számot nem említenek, hanem a magyarokhoz számolták. Ez azért érdekes, mert például a csángók számát közölték, pedig ők is ugyanúgy egy főcsoport, a más nemzetiségűek egyik kategóriájaként voltak feltűntetve, mint a székelyek a magyarokhoz..

- Van-e újabb fejlemény valamelyik folyamatban levő ügyedben az utolsó beszélgetésünk óta?
- Van. Az Új Jobboldal nevű szélsőséges román szervezet Csíkszeredába készül december 1-re. Az információim szerint az eddigi legnagyobb román zászlójukat fogják kifeszíteni kérkedésképpen. A Székely Hadosztály nevében egy magánszemély – nem én, mert az általam aláírt hivatalos bejelentéseket a polgármesteri hivatalnál mint rasszista, fasiszta személytől származókat, már el sem fogadják, – körülbelül tíz napja egy bejelentett egy megemlékezést, Csíkszeredában.. A bejelentést Ráduly Róbert polgármester pozitívan bírálta el, tehát a Székely Hadosztály megemlékezése hivatalos engedély birtokában kerül sor december 1-én a Hősök Temetőjében.

Egy másik ügy, aminek van újabb fejleménye, hogy bepereltem Ladányi Lászlót, Hargita megye prefektusát a vaslábi helységnévtáblákról hiányzó magyar feliratozás miatt, ugyanis ott tíz éve nincs kétnyelvű tábla, noha a magyar lakosság számaránya 30% fölött van. A fényképes feljelentésem nyomán állítólag kiment valaki a prefektúráról, és azt vette jegyzőkönyvbe, hogy a táblák az útjavítások miatt nincsenek a helyükön, tehát nem lehet megállapítani, hogy azokon van-e magyar felirat vagy nincs. A válasz után pár nappal megyek Ditró felé, s hát ott virítanak a kizárólag román feliratozású, vadonatúj táblák. És ilyen ügy van millió, jutna munka mindenkinek!...

Kovács Tímea 

MegosztĂĄs az IWIW-en MegosztĂĄs a Facebookon Csiripelés Twitterre

Archív cikkekhez nem írható hozzászólás!

dr. Bubo írta (2011-11-28 18:57:54)
Hja s meg valami, en is csak hallomasbol ismerek nehany zsido szarmazasu embert: Komor Marcell, Jakab Dezso, Kalman Imre, Tibor Erno. Mar csak irantuk erzet tiszteletbol sem "zsidoznek". Senki sem tehet arrol aminek szuletett csak arrol amive valt.




dr. Bubo írta (2011-11-28 18:53:24)
mintha a multik ellen nem lehetne maskepp ellenkezni csak "zsidozassal"!
Engem is zavar de nagyon hogy a Nagyvaradi Carrefourba (ami francia ceg) 90 % a termekeknek BUKARESTBOL vagy mindenkep Karpatokon tulrol szarmazik, sot meg Varadi kepeslapot is alig talalni csak Drakulat.
S akkor most aljak ki zsidozni hogy erezze rosszul magat minden zsido mintha rajta mulna ez az egesz es nem a varos iranyitoin.

Elek írta (2011-11-28 14:43:32)
Szerintem sokkal hitelesebb az a velemeny, amit a nagymamajatol halott, mint az amit a barni dokumentalodott a zsidokkal kapcsolatosan. Most akkor hogy van, mi az igazsag, amit a nagyapam mond a szekelyekrol, vagy amit a Vatra Romineasca ir ossze-vissza.

írta (2011-11-28 09:35:12)
Lehet pozitiv, vagy negativ véleményünk a zsidókról, de igazából nincs személyes tapasztalatunk .Akinek van azt kell meghalgatni.Barni szerintem sokkal jobban dokumentálódott róluk mint az aki a nagymamájától hallott róluk.Ha valakit érdekel a dolog nézzen utána pl. youtube:Benjamin H. Freddeman beszéde és ne sajnálja azt a 20 percet amit ezzel eltölt.A történelemnek azt a részét ismeri meg amit nem a győztesek irtak.

VKF-5 írta (2011-11-26 22:01:12)
"Lúdas Matyi", ha magának az 1848-as Forradalom Moháccsal és Trianonnal egyenértékű, akkor maga egy bepalizott legitimista, újnyilas, vagy egyszerre mindkettő.

Kuruc írta (2011-11-25 22:38:39)

Vigyázat!Csibi Barba akarva,akaratlan,a ragacsos légyfogó szerepét játssza el.A figyelő szolgálatoknak,a kékszeműeknek könnyíti meg a dolgát!!! Sajnálom!

tóducz endre írta (2011-11-25 18:55:10)
Kedves Zoltán a zsidós táblával, minden nem számító földönlakó, kihálhat bárhol bármikor bárhová!

Zoltán írta (2011-11-25 14:19:14)
@ Csibi Barna " Miért álltam ki a zsidós táblával....? Azért , mert csak ennyi volt az eszed...sajnállak.

Balázs Béla írta (2011-11-25 12:15:16)
lehet ezt a srácot bírálni, de kérdezem én a fanyalgóktól ők megmerték volna tenni, hogy nyilvánosan felkötik az avram jancut?

tóducz endre írta (2011-11-24 13:44:38)
Kedves levente, kik, mik gátolják abban Önt, hogy ne gondolkozzon és tudatosan éljen, csak nem saját korlátai?

levente írta (2011-11-24 13:07:26)
hietetlen menyi buta hozaszolast!!!!inkab elkene egy kicsit gondolkozni es tudatosabban elni!!!

nahát írta (2011-11-24 12:38:48)
Az első xxx-ek helyett a klasszikus videoportál címe volt, a második xxx helyett az elérhetőségi út. E helyett a videoportál keresőjébe csak annyit kell írni, hogy magyar termék, majd a megjelenő linkek közül az elsőt, a gyümölcsös kosárral jelzettet kell elindítani. Tanulságos. Kár, hogy nem mindenki számára hozzáférhető. Pedig ezektől sok minden függ. UI. bármelyik keresőben fel lehet lelni, csak a magyar termék nevet kell keresni.

Ludas Matyi írta (2011-11-24 11:09:14)
Ha " valakiknek" olyan rossz itt élni, kérjük szépen, ismétlem, SZÉPEN hagyják el a Kárpát- medencét AMÍG NEM KÉSŐ!!! Ebben még segíthetünk is, de csak ebben!

Kuruc írta (2011-11-24 10:42:17)
Csibi Barba akarva, akaratlan, a légyfogó szerepét játssza el.A figyelő szolgálatoknak könnyíti meg a dolgát!!! Sajnálom!

Wolfgang írta (2011-11-24 10:18:29)
Még nem fázott meg

tóducz endre írta (2011-11-24 10:15:24)
Kedves valaki, nem tesz jót a reggeli idegesség.

nahát írta (2011-11-24 10:10:18)
Barna tud valamit, amit mi semmiképpen nem akarunk elismerni. Nem részletezem, de ajánlom mindenki figyelmébe a xxx-on megjelent, majd leszedett, és ismét elérhető kisfilmet. Link bár nem megy ki, de próbálkozni lehet xxx. És a háttérre kell gondolni.

valaki írta (2011-11-24 09:43:40)
Mikor veszik már le innen ezt az interjút? Meddig népszerűsítik még ezt az embert?

Ludas Matyi írta (2011-11-24 08:59:42)
Ha a "hasznos szövetségeseink" Isten és királygyilkosok, előidézik Mohácsot, az 1848- as Forradalmat, Trianont, a kommunizmust, 56-ot és a mostani rabszolgatartásos szabad rablást, milyenek lehetnek az ellenségeink!

moderátor írta (2011-11-24 00:24:20)
Jani, viszlát máskor!

DarkLord írta (2011-11-23 23:55:33)
SZEM, tisztelettel, de ez egy pszichiátriai eset. Kell az ilyen a rományoknak, 20 év múlva a történelemben is benne lesz. Ez, egy szkizonfrén eset, esetleg a doki többet tudna róla vesézni. Igaza van, az ilyenek miatt van egy alíg 3000-es városban 32 rendőr, veszélyességi pótlékkal.

SZEM írta (2011-11-23 23:32:45)
Azt is irhatta volna, hogy : VASAROLJ HELYI TERMEKET . teljesen maskepp hangozott volna. Az ilyen alakok csak arra valok, hogy a titkosszolgalat igazolja magat, szukseg van tovabbra is ekkora szervezetre, es koltsegvetesere, mely tobb mint amennyit a tanugy es a egeszsegugy egyuttesen kap.

DarkLord írta (2011-11-23 22:00:40)
janos, akkor olvassa el a Kasztner vonata című könyvet is. Meglátja, hogyan ment a pénzelés. Legközelebb, meg írjon ékezetekkel, mert bennevan a Magyar ábécében.

janos írta (2011-11-23 21:53:55)
Olvastam Monus Aron konyvet amelyben a zsidok mocskos ugyeirol ir.Tobbek kozott,hogy zsidok penzeltek a holokausztot!!!!,most pedig ok kapjak a karpotlast.

Kopp írta (2011-11-23 19:10:41)
moderátor,
Rendben van. Pontosan nem tudom mi volt benne minösíthetetlen, de nem kötekszem emiatt. Sajnos nem túloztam és nem hazugságokat írtam. Az igazság néha minösíthetetlen, de az élet már csak ilyen.
Azért köszönöm, hogy legalább megírtátok miért nem jelent meg.

nácibácsi írta (2011-11-23 17:52:26)
Tisztelt Uraim, én liberálisoknak kifelyezetten élvezettel mutatkozom be,-- hogy Náci vagyok.

Lüdérc írta (2011-11-23 16:24:52)
Bocsánat,Ernő,de hamarabb volt Náci az Ignác,mint a nácizmus fogalma.

m.l. írta (2011-11-23 16:23:07)
A küzdelmünkben, a kisebbségi jogainkért a zsidóság fontos és hasznos szövetségesünk. Nem véletlen, hogy ez ellen fogadtak provokátorokat, hogy lejárassanak.
Mikor több európai államban hasonló megnyilvánulások voltak tízezrek vonultak az utcára, az ellentüntetők, a vallási vezetőkkel az élen, hogy megvédjék a becsületüket.
Messze van Csíkszereda Európától.

nácibácsi írta (2011-11-23 16:13:08)
Tisztelt Ernő. Azért az Ignác csak jobb mint az Adolf

Ernő írta (2011-11-23 14:57:22)
Hát, akit Ignácnak nevezett el az édesapja, bűnhődjön.

nácibácsi írta (2011-11-23 14:44:59)
Hüha. nekem naponta többször kérdi a nejem, te Náci mi kor jössz haza? Te Náci megint a kocsmába voltál? Sőt iskolás koromba Nácika is voltam.


Mindenki írta (2011-11-23 14:18:18)
Beteg vagy Barna, nagyon.

Ami pedig a "náci-bűnhődést" illeti, azt hiába is magyarázni azoknak, akik önmagukra mint örök elnyomottakra és mindenkoron szenvedőkre tekintenek. Aki magyarként egy ilyen CsB-akciót jónak talál, az saját nemzetét gyalázza, a magyar emberi méltóságát szennyezi be.

crusader írta (2011-11-23 13:45:05)
Kedves Szilárd az a baj hogy az román nemzet (nekem oláh) nem akar velünk együtt élni hanem nélkülünk és december 1 én nézd meg a barátaidat ahogy afara din tara, vagyis ki az országból kiabálják neked is. Szemedben barát hátad mögött ellenség, cigány viselkedés és nem csak ebben egyformák. Sajnos sok köztünk a nyaló! Dobd csak fel nekik, ha szereted őket hogy külön székelyföldet akarunk mindjárt kibújik a szög a zsákjából. Valamelyik nap azt láttam éppen hogy a magadfajták éppen Olákkal sörözgetve egyezték hogy miért is nem kel nekünk autonómia. A másik az ,hogy a statisztikai adatok csíkban az olák arányáról meg van hamisítva mert az utcai nyelv és a postaládákról nem ez derül ki, súlyos a helyet.

szittya írta (2011-11-23 13:03:48)
m.l. mi a gondja a moderátorokkal? Az, hogy önként irányítják a forgalmat? Tisztetettel!

Szilárd írta (2011-11-23 12:49:26)
Nem tudom megérteni, hogy miért kell egyfolytában előszedni ezt a Csibi Barnát.
Egy "ultrahungarista" személy, aki a Szálasi-korszakban él még mindig, s azzal, hogy zsidózik, azzal mindent elmond magáról.
Valaki felvilágosíthatná, hogy a XXI. században élünk.
Azzal, ha a székelyeket külön számolták volna a magyaroktól, s nem a magyar egyik népcsoportja szerint, akkor egy hatalmas öngólt rúgtunk volna, már csak azért, mert statisztikailag és tudatalattiban is megosztottunk lettünk volna. Habár így is azok vagyunk.
Ha Csibi ennyire a magyarságát szeretné segíteni, akkor azt csak békésén lehet megoldani, és a román nemzet mellett békésen.
Csak együtt tudunk megélni e földön, együttélésre ítélve, ha így jobban tetszik.

m.l. írta (2011-11-23 12:44:06)
Az a magyar ki kárt okoz a magyarságnak az rossz magyar ember, de az is lehet ha fizetett provokátor.
Gyakran a moderátor úrról is hasonló a véleményem.

crusader írta (2011-11-23 09:56:13)
Nekem is nagyon tetszett az a tábla azóta én be sem megyek!

Ábel a Hargitáról írta (2011-11-23 09:35:29)
Ne féltsék Csibi Barnát!!! Neki soha semmi baja nem lesz, nem ítélik el,bármilyent is alakít.A szerepléseit megörökítő felvételek másoknak,azaz a hatalomnak kell,még akkor is, ha ezt Csibi Barna nem tudja, avagy nem is akarja tudni.

Ludas Matyi írta (2011-11-23 09:21:49)
Milyen román termékről beszél VKF-5, amikor a pityókát mosatlanul teszik oda főni, vagy puliszkát főznek a torta mellé s úgy mártják kézzel! Ha szövegértési zavarban szenved forduljon bizalommal a doki valamelyik kezeltjéhez4

szittya írta (2011-11-23 09:04:09)
Armada, pupálja meg Szálasit! Egészséget!

Armada írta (2011-11-23 08:55:37)
@szekely és szittya. Többet kellene olvasni a cionizmusról és még többet Szálasiról.

VKF-5 írta (2011-11-22 23:46:46)
1. Én "Szégyeld magad, már megint román terméket vásároltál" feliratot írtam volna ki.
2. Én meg azt remélem, hogy minél kevesebb nemmagyar "székely" nemzetiségű lesz a népszámlálás során, bár sajnos van rá sansz csibifeka és falrahányt gézáék kampányolásának köszönhetően, hogy akár kétjegyű százalékban mérhető arányban lesznek.
3. Egy korábbi hozzászólásában Csibi ellenezte az újvasgárdisták elleni ellentüntetést, arról miért nem beszélnek. Vagy időközben visszaszelídítette temetői megemlékezéssé, vagy arról hallgat a riport?

Jani írta (2011-11-22 23:23:04)
tisztaszo, minden szava igaz.

szittya írta (2011-11-22 22:27:08)
Tisztelt "asdf", olvassa el a hozzászólásokat is. Jót tesz.

moderátor írta (2011-11-22 22:25:30)
Kopp, minősíthetetlen hozzászólását töröltük.

asdf írta (2011-11-22 22:24:22)
ez egy rasszista cikk es egyben veszelyes cikk, kerem toroljek

Dr. Csby Károly írta (2011-11-22 21:29:28)
Szerencsétlen agymosottak...

szittya írta (2011-11-22 21:18:03)
Barna, itt egy dolgot felejtett nagyon el. Mielőtt Szálasi söpredékei a zsidókat innen elvitették, majdnem minden faluban zsidó volt a boltos, a nagyanyáink-nagyapáink onnan vásároltak. Kis kopott falusi boltok voltak, mert a magyarok, nem üzleteltek. Ha baja van valakikkel, nézne át a hegyen, s ne a zsidókra kenje a mostani bajt.

széköly írta (2011-11-22 21:13:09)
Én sem támogatom a gyűlöletkeltést. A zsidóellenességet is fejcsóválva fogadom, mert Erdélyben már jóformán zsidó sincs... Szerintem minden nemzetben vannak rossz és jó emberek... Talán jobb lenne ezek szerint kategorizálni őket, mert én láttam xxx zsidót is, de láttam xxx magyart is, székelyt is....sőt azt mondhatom, hogy sajnos ez utóbbiakkal sokkal többször találkoztam...akkor ez azt jelenti, hogy a magyarokat és a székelyeket kellene mocskoljam????

Ödönke írta (2011-11-22 20:41:58)
Álmos, egyelőre hála Istennek nincs szemüvegem, anélkül is jól látok.
Románia Alkotmánya:
"(3) Románia demokratikus és szociális jogállam, amelyben a román nép demokratikus hagyományainak és az 1989. decemberi Forradalom eszményeinek szellemében, az emberi méltóság, az állampolgárok jogai és szabadságai, az emberi személyiség szabad fejlődése, az igazságosság és a politikai pluralizmus a legfelsőbb értékeket képviselik, és garantáltak."
Magyarul idéztem az alkotmányt! Ebben hol a szocialista? Kinek kell a szemüveg?

tisztaszo írta (2011-11-22 20:11:19)
@valaki
Az elobb irt elozmenyeket is megelozve, a nemetek hivtak, es befogadtak az akkori pistaektol, akik tomegesen menekultek az oroszoktol. Kezdetben a pistaek ezt ertekeltek, egesszen addig a pontig mig a 3 napos kommunizmust be nem hoztak.

tisztaszo írta (2011-11-22 20:06:47)
@K0ppany
Magyarorszagon meg az annyira nem is erzodik, mert a magyarok tobbsegbe vannak, de a magyar gyulolet inkabb nyugatabbra erzodik. Ott ahol a pistaek meg erosebbek mint Magyarorszagon. A kommunizmust pedig nem itelik el, mert meg mindig ovek a hatalom.

@Ödönke
Ezert kellene minel tobb ervet, es bizonyitekot folsorakoztatni a pistaek ellen.

@kharaton
Megkernem, hogy forditsa le magyarra is mert nem ertem.
"nu scuipa-ti pe trotuar"

@valaki
Azert azt is meg kellene emlitenni, hogy ez eredetileg a pistaek talalmanya volt. A masodik vilaghaborut megelozoen a pistaek minden nemetarut elkezdtek cenzoralni, es valotlan rosszhirt terjeszteni. Az osszekottetesuknek koszonhetoen kulfoldon minden nemet arut vissza dobtak. Ez tortent azert mert Nemetorszagban 3 napig komunizmus volt, vagyis harom napig a pistaek atvettek a nemet kormanyzast a nemetek folott. 500 ezert pista 80 millio nemet folott. Mikor a nemetek visszaszereztek a hatlmat a pistaektol, haromnap utan, akkor a pistaek megfenyegettek a nemeteket, ha nem adjak vissza a poziciojukat akkor az egesz nemetorszagot tonkreteszik. Ebbol kezdodott az egesz urugy. A nemetek gazdasagilag osszeomlottak, s mikor kutudodott az ugy hattere is, akkor elszabadultak az indulatok. Ha valaki ebben ketelkedik, akkor tudok errol e video dokumentumot kuldeni, amit egy keresztenye valt zsido mutat be a parlametnek 1965 korul.

"Az igazat kimondani neha faj egyeseknek, inkabb meg egy halom ganyet radobbnak.
Azer mert a moralt tiporjak a pistaek, amit mar az 1890 as evektol elkezdtek, abban mar nincs semmi baj! Abban semmi bajom, hogy hogyan elnek, de ne eroltessek, fertozzek a vilagot a szennyukkel. Egyetlen egy celjuk van, es az az, hogy a kereszteny vilagot egesszen foldig romboljak.

valaki ebben nincs semmi rossz dolog? Szerintem a Satannak ellent kell miondani, persze mindig vannak kivetelek is. Errol kellene beszelni.

Váradi írta (2011-11-22 19:30:56)
Megtalálhatók az interneten. Tisztelettel!

moderátor írta (2011-11-22 19:27:22)
Tisztelt Váradi, az ilyen anyagokat juttassa el a szerkesztőségbe. Részletek a lap alján. Tiszteletettel!

valaki írta (2011-11-22 18:49:31)
Ez a "zsidózásos" tábla szégyenteljes és minden józan magyar embert felháborító akció volt. A szüleim mesélték, hogy az ő idejükben volt kitéve az üzletekre, hogy "zsidóknak és kutyáknak tilos a bemenet".ILYET nem szabad tenni, és nagyon rossz fényt vet az erdély má-ra,hogy folytatja ezzel a kártékony emberrel a beszélgetés közlését.

Ernő írta (2011-11-22 18:25:45)
Igen, én vagyok a pitt-bullll.

moderátor írta (2011-11-22 18:14:01)
Váradi, a nácipárt pénzeléséről jöhet a bizonyítékokkal.

Álmos írta (2011-11-22 17:50:23)
Ödönke! Kérem keresse meg szemüveget és olvassa el újból hátha nem tévedtem..

surgyélán írta (2011-11-22 17:03:35)
toduczka, nem válaszoltam, helyesebben nem méltattam válaszra egy másik beszólásával kapcsolatban, ahol nevezgetőzésekbe és minősítgetésekbe bocsátkozott, és most sem vagyok kíváncsi az alkoholgőzös véleményére. tartsa csak meg magának, vagy mit bánom én kinek. én még nem engedtem meg magamnak, hogy nevezgetőzzek, meg hasonlók, de megtehetem, nagyon könnyű.

DarkLord írta (2011-11-22 17:03:04)
Meg osztogassanak óvszert nekik, hogy ne szaporodjanak...

ex Kalib úr írta (2011-11-22 17:01:18)
De kedves kharaton! Már írtam máshol. A fogadóbizottság minden tagján legyen "NO AIDS" felirat! Abba bele se lehet kötni az AIDS világnapján.

kharaton írta (2011-11-22 16:49:25)
valami poennal kellene keszuljunk a ND-s gyerekek fogadasara .
pl "nu scuipa-ti pe trotuar" kiiras .
lekezeloen , kacagva agresszio nelkul .

tóducz endre írta (2011-11-22 15:47:46)
Tito surgyesz, puhábban fogalmazzon, nem a yugoszláv hegyekben tetszik partizánoskodni. Tisztelettel.

tóducz endre írta (2011-11-22 15:44:55)
Eléggé nyilt, de lehet, hogy Ernő őrző-védő va egy Kauflandban.

surgyélán írta (2011-11-22 15:37:25)
egyébként meg csibi barna egy nagy xxx, úgy csinál, mintha valaki megfizetné ezért, de lehet meg is fizeti, ki tudja?! jobb dolga is lehetne, mint a felbujtás, de addig csinálja, amíg börtönbe nem zárják.

szittya írta (2011-11-22 15:27:11)
Szerintem meg burkolt reklám a Kauflandnak.

Ödönke írta (2011-11-22 15:24:10)
Álmos, Románia nem szocialista ország, hanem szociális jogállam. Nagy különbség van, bizony. Kár, hogy ön nem érti.
Barni, szerinted hogyan lehetne megakadályozni a ND csíkszeredai masírozgatását? Mert, ha idejönnek az már nekik győzelem!

Koppány, a II. világháború idején elkövetett bűnök azért nem évülnek el, mert annak elévülhetetlenségét nemzetközi egyezmény írja elő. Azért kéne küzdeni, hogy a kommunizmus bűneit is tekintse a nemzetközi jog elévülhetetlennek, és akkor nem függ ez egyik vagy másik kormánytól.

Olvasó írta (2011-11-22 15:11:03)
Az Ernő 2 mondata a legjobb. Tetszett a tábla, de bemegy abba az üzletbe. Hahh-hahh-hah.
Én azt mondom, a tábla nagy baromság!
Ha a székely kürtőskalácsot is így fogadnák Moldvában (ahol nagyon kedvelik), ahhoz mit szólna székely CsB úr?


surgyélán írta (2011-11-22 14:06:34)
Amerikában 20 millió indiánt tettek el láb alól, mert zavarta őket, hogy őslakosok is vannak, kellett a föld,
Sztálin meg legalább 6 millió honfitársát ölette meg, és sem Amerikában, sem Oroszországban nem emlegetik ezeket a gyilkosságokat annyit, és nem vernek annyi port körülötte, pedig az indiánokat még most is rezervátumokba gyömöszölték, nem tudnak megszabadulni tőlük.
Én nem vagyok antiszemita, de már egy kicsit sok, hogy annyit kell sajnálni őket. És ne aggódjon senki, akkor a gazdag zsidók idejében elhúztak, nekik idejében szóltak.

demós írta (2011-11-22 13:57:51)
Demokrácia nem egyenlőség, hanem népfelség.

Álmos írta (2011-11-22 13:13:58)
Elégé óvatos tájékozott embernek tartom :Szeretném ha kifejtené véleményét az alkotmányban megfogalmazott;
-népszavazásról
-demokráciáról
Ugyan is az alkotmány szerint Románia Demokratikus és szocisállista jogállam. Ön hogy értelmezi a DEMOKRÁCIA=EGYENLŐSÉG szót?

K0ppany írta (2011-11-22 12:36:37)
Ma reggel hallgattam a Kossuth rádiot és ott mesélik, hogy a Sólyom L. által vezetett alkotmánybíróság elutasított (90-es évek) egy olyan törvényt, ami kimondaná, hogy a kommunizmus bünei nem évülnek el. Tehát ilyen törvényt nem lehet hozni, mert alkotmányellenes. Felvetödött bennem a kérdés, hogy mi a Hitler büneiért miért MUSZÁJ a mai napíg bünhödjünk? Az ö bünei nem évülnek el nekünk sem, akiknek már rég semmi köze a náci Németországhoz.
Nem az akkori valódi bünösöket vadásszák hiszen azok már többnyire halottak, hanem az összes magyart. Az nem alkotmányellenes? (csak meg kell nézni a Magyarország ellen napjainkban indított perek tömkelegét, az állandó antiszemitázást stb stb.)

Ludas Matyi írta (2011-11-22 12:26:23)
Az utolsó mondattal, mondatoddal tökéletesen egyetértek és hajlandó vagyok segíteni, amiben tudok.

székölybá írta (2011-11-22 12:25:10)
Jól van Barni, mutasd meg az embereknek, hogy a világban a bajokat a zsidók meg az egyházak okozzák.

Ernő írta (2011-11-22 12:11:24)
Ez a tábla nagyon tetszett!! Mindig eszembe jut, ha bemegyek a kauflandba.

jkl írta (2011-11-22 12:09:00)
Annyi az egész szépséghibája, hogy ez egy kétségbeesett megoldás, hisz mindezt az RMSZ kellene intézze idejében.

Korábban írtuk:





[ Erdély Ma - egy szebb holnapért. Minden jog fenntartva. Impresszum ]
[ Az aktuális észrevételeiket, alkalmi tartalom-anyagokat ide kérjük.]

  medve     verespatak     csango     csibi barna     gecse géza     sebestyén péter     nyírő     emnt     csángó     emnp     kelemen hunor     frunda     mogye     schengen     rmdsz     mpp     szekely sziget     smaranda enache     gyogyulnak a regi sebek     nyírő józsef  
Kulcsszófelhő

teen sex, free porn, teen porn videos, porno izle